Reklamace a Servis

jak postupovat v případě reklamace, servisu nebo garanční prohlídky výrobků

 

Reklamace nebo servis hodinek Gator: 

V případě, že potřebujete pomoci s nastavením hodinek, nastavením aplikace či máte jiný technický dotaz týkající se hodinek Gator, kontaktujte prosím přímo technickou podporu: help@cleverstore.cz

K Vašemu e-mailu přiložte co nejvíce podrobností a informací. Spousta technických dotazů si vyžádá i kooperaci vývojáře a výrobce a nelze je vyřešit přes telefon.

E-mail pište na technickou podporu: help@cleverstore.cz

Reklamace, servis, garanční prohlídky ostatních výrobků: 

1. Zavolejte nám nejprve na naší informační linku 724 884 041 nebo napište e-mail na adresu eshop@azmedica.cz a popište váš problém.

2. Vyčkejte pokynů, kde vám sdělíme jak daný problém vyřešit nebo jakým způsobem dále postupovat a jak případně výrobek zaslat.

Adresa pro doručení výrobků na opravu, výměnu nebo garanční prohlídku:

AZ-Medica Shop, Komunardů 55, 170 00 Praha 7

Doklady potřebné k vyřízení reklamace nebo servisu:

  1. Popis závady nebo požadovaného servisného úkonu
  2. Kopie dokladu o koupi nebo číslo objednávky
  3. Kontaktní údaje (jméno, mobilní telefon, email)

 

Zasílané zboží musí být vhodně zabaleno proti poškození.

 

V žádném případě nám zboží neposílejte bez předchozí komunikace !!!

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.