Reklamace a Servis
jak postupovat v případě reklamace, servisu nebo garanční prohlídky výrobků
Reklamace, servis, garanční prohlídky výrobků:
1. Zavolejte nám nejprve na naší informační linku 724 884 041 nebo napište e-mail na adresu eshop@azmedica.cz a popište váš problém.
2. Vyčkejte pokynů, kde vám sdělíme jak daný problém vyřešit nebo jakým způsobem dále postupovat a jak případně výrobek zaslat.
Adresa pro doručení výrobků na opravu, výměnu nebo garanční prohlídku:
AZ-Medica Shop, Komunardů 55, 170 00 Praha 7
Doklady potřebné k vyřízení reklamace nebo servisu:
- Popis závady nebo požadovaného servisného úkonu
- Kopie dokladu o koupi nebo číslo objednávky
- Kontaktní údaje (jméno, mobilní telefon, email)
Zasílané zboží musí být vhodně zabaleno proti poškození.
V žádném případě nám zboží neposílejte bez předchozí VZÁJEMNÉ komunikace !!!
Reklamace nebo servis hodinek Gator:
V případě, že potřebujete pomoci s nastavením hodinek, nastavením aplikace či máte jiný technický dotaz týkající se hodinek Gator, kontaktujte prosím přímo technickou podporu: help@cleverstore.cz
K Vašemu e-mailu přiložte co nejvíce podrobností a informací. Spousta technických dotazů si vyžádá i kooperaci vývojáře a výrobce a nelze je vyřešit přes telefon.
E-mail pište na technickou podporu: help@cleverstore.cz