Reklamace a Servis

jak postupovat v případě reklamace, servisu nebo garanční prohlídky výrobků

Reklamace, servis, garanční prohlídky výrobků: 

1. Zavolejte nám nejprve na naší informační linku 774 964 337 nebo 724 884 041 nebo napište e-mail na adresu eshop@azmedica.cz a popište váš problém.

2. Vyčkejte pokynů, kde vám sdělíme jak daný problém vyřešit nebo jakým způsobem dále postupovat a jak případně výrobek zaslat.

Adresa pro doručení výrobků na opravu, výměnu nebo garanční prohlídku:

Zboží můžete po předchozí domluvě zasílat na pobočku Zásilkovny nebo na adresu skladu e-shopu.

Pobočka Zásilkovny: Trafika na náměstí, nám. Smiřických (trafika), Kostelec nad Černými lesy

Adresa skladu e-shopu: Výžerky 99, 281 63, u Kostelce nad Černými lesy 

Doklady potřebné k vyřízení servisu nebo reklamace:

  1. Popis závady nebo požadovaného servisného úkonu
  2. Kopie dokladu o koupi nebo číslo objednávky
  3. Kontaktní údaje (jméno, mobilní telefon, email)
  4. Vyplněný reklamační formulář (v případě reklamace)

 

Formulář k uplatnění reklamace: ZDE

 

Zasílané zboží musí být vhodně zabaleno proti poškození.

 V žádném případě nám zboží neposílejte bez předchozí VZÁJEMNÉ komunikace !!!